قالب شرکتی و تجاری چند منظوره فالکو


قالب شرکتی و تجاری چند منظوره فالکو

این تم بسیار جذاب و قدرتمند وردپرس ما است. به خصوص برای تم Falco ما Muffin چارچوب 2.0 ایجاد - کاملا جدید Muffin ساز با تن از possibilites جدید و گزینه های Muffin با طراحی کاملا جدید و تازه. تم فوق العاده انعطاف پذیر، فوق العاده تمیز و کاملا پاسخگو با بسیاری از صفحات و طرح بندی از پیش تعریف شده است.

صفحات ساختمان هرگز خیلی آسان و سریع نبودند. از آنجا که این نسخه، Muffin Builder در بخش های تقسیم شده بود. هر بخش می تواند گزینه های مختلف مانند paddings، پس زمینه (رنگ، ​​الگوهای، تصاویر، اختلاف منظر)، ستون های فرعی، طرح، کلاس ها و خیلی بیشتر. در داخل هر بخش شما می توانید هر چیزی که می خواهید (اقلام سازنده کوپن، کد کوتاه، برچسب های HTML، iframes و غیره ...) داشته باشید. ما همچنین کاربران پیشرفته تر را فراموش نکردیم. برای هر بخش شما می توانید از سبک های خود استفاده کنید بنابراین اساسا این موضوع می تواند همه چیز نامحدود داشته باشد :) هر وب سایت بر اساس این موضوع می تواند کاملا متفاوت و متناسب با هر نوع وب سایت باشد.

تم Falco انتخاب مناسب برای همه است. مهم نیست که کدنویسی از آژانس وبسایت یا شخصی که کسب و کار خاصی دارد و مایل به ایجاد وب سایت برای مشتریان خود یا خودتان هستید. با راه حل های عالی ما شما می توانید همه چیز را بدون هر گونه دانش php / css / html انجام دهید. فیلم های بزرگ ما، اسناد و مدارک خوب / مستندات عالی و پشتیبانی برجسته به شما نشان می دهد که چقدر آسان است. وب سایت های ساختمانی هرگز آسان تر از این نبود!

P.S. برای همه کسانی که مایل به گرفتن همان صفحه به عنوان نسخه ی نمایشی ما هستند! همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که فایل XML خود را با محتوای نسخه ی نمایشی وارد کنید و در عرض چند ثانیه شما می توانید دقیقا یک صفحه با محتوای و تصاویر کامل دریافت کنید. فقط این ویدیو را تماشا کنید و ببینید که چقدر آسان است :)



مبلغ واقعی 167,200 تومان    75% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 41,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1568

قالب های ارزان در سایت l-theme.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما