قالب خبری و مجله ای خبر خوب


قالب خبری و مجله ای خبر خوب

 
خبر خوب تازه به نظر می رسد وبلاگ وبلاگ طاقچه که می تواند به عنوان یک موضوع مجله نیز عمل کند. این موضوع یک طراحی طرح بندی مایع و خوب را ایجاد می کند که به طور موثر محتوای کتبی همراه با چند تصویر نمایش داده می شود.

خبر خوب یک تم وبلاگ چند لایه است و همچنین به عنوان یک موضوع مجله کار می کند. ایده آل برای نمایش محتوای نوشته شده با چند تصویر مانند سایت خبری یا وب سایت طاقچه ممکن است. چارچوب محکم بر اساس چارچوب CSS برای قابلیت استفاده و انعطاف پذیری تضمین شده است. تم صفحه نمایش شبکیه چشم آماده است و تغییر اندازه سلیاک بر روی هر نوع دستگاه به بازدیدکنندگان تجربه لذت بخش مشاهده. پنل مدیریت داخلی آن شما را قادر می سازد که رنگ طرح تم خود را تغییر دهید، تصویر پسزمینه شخصی کنید یا سرصفحت کنید.

خبر خوب همراه با پلاگین ویژوال کامپوزر، سازنده کشیدن و رها کردن قابل فهم است که به شما اجازه می دهد صفحات قابل توجهی را در یک لحظه ایجاد کنید. از سوی دیگر، افزونه انقلاب لغزان امکان ایجاد اسلایدهای پاسخگویی با جلوه ها و انیمیشن ها را برای موضوع شما فراهم می کند. این تم زیبا اجازه می دهد تا شما برای اضافه کردن پس زمینه 3D منظره اختلاف منظر به هر قسمت از مجله خود را.

تم اخبار خوب همراه با چند سطح فشار منو از چپ به راست و مگا منو با ریز عکسها و سرفصل های خبری.

تم نیز به طور کامل با پلاگین WooCommerce یکپارچه شده است تا به شما کمک کند فروش خود را تقویت کنید و محصولات رایگان را بدون مشکل به فروش برسانید. همچنین از افزونه BuddyPress پشتیبانی می کند تا وب سایت شما را حتی بیشتر تعاملی سازد و مردم را مجبور به بازگشت به وب سایت شما کند.
 


مبلغ واقعی 222,800 تومان    75% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 55,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1525

قالب های ارزان در سایت l-theme.ir

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما